Case studies

Ivo Nikkolo

www.ivonikkolo.com
  • Automatic orders sync to Directo
  • Products and stocklevels sync from Directo
  • Stores' stocklevels information on product pages
  • Clients sync
  • Fully automatic refunding system

Unfortunately, this case study is available only in Estonian right now.

Täielik automatiseeritus

Arendasime Ivo Nikkolo e-poe ja Directo vahele põhjaliku integratsiooni, mis lihtsustab töötajate tööd ja vabastab sadu tunde kuus manuaalsest ja inimvigadele avatud tööst.
Liidestus hoiab kõik andmed alati korrektsena ja väheneb ebakorrektsuste arv, nii on võimalik keskenduda asjadele, mis on päriselt olulised.

Lisaks mahukale Directo liidestusele tegime Ivo Nikkolole liidestuse ka Cleveron'i, Omniva ja Montonio'ga, kuid hetkel keskendume Directo liidestusele.

Tellimused liiguvad automaatselt Directosse

Siin on asi väga lihtne - kui klient teeb lehel tellimuse, liigub see kohe ka Directosse kõikide vajalike andmetega.

Tellimuste saatmisele lisasime ka olulist eriloogikat, et info jõuaks kohale just sellisena, nagu seda vaja on.

Laoseisud on alati uuendatud

Ivo Nikkolol on Baltikumi peaele mitukümmend kauplust, kus toimub pidev müük. See tähendab, et vajalik on kiire sünkroon laohaldustarkvara ja e-poe vahel.

Liides pärib pidevalt poodide laoseisusid ja uuendab neid e-poes, et ei tekiks ülemüümist ja info oleks alati õige.

Laoseisude kuvamine tootelehel

Igal tootelehel on sakk "saadavus kauplustes", kus kuvatakse reaalajas laoseisud sellele toote erinevatele suurustele kõikides kauplustes.
Nii näeb klient kohe, kust sobivat toodet kohapeal näha saab.

Kliendid on sünkroonis

Igale kliendile luuakse Directos automaatselt kliendikaart. Kui sama klient teeb kordustellimuse, pärib liides juba kassa lehel Directost vastava kliendikoodi ja saadab selle tellimusega kaasa.

Nii jääb iga tellimus õige kliendikaardi külge ja andmed on Directos korrektsed ja struktureeritud.

Automaatne tagastussüsteem

Ivo Nikkolo sai endale väga praktilise tööriista. Kliendile on tehtud tellitud toodete tagastamine väga mugavaks.
Klient näeb enda konto alt tehtud tellimusi ja saab sealt hõlpsasti tagastada kas ühe toote või kogu tellimuse.

Tagastusvormi täitmisel ilmuvad ekraanile ja e-mailile tagastusjuhised vastavalt kliendi valitud tarnemeetodile.

Taustas toimub aga palju - koheselt liigub Directosse vastav kreeditarve, mis kinnitatakse Ivo Nikkolo töötaja poolt.
Kreeditarve kinnitamisel saadab liides kohe Directosse ka miinuslaekumise ja märgib e-poes tellimuse tagastatuks.

Give us a challenge

Get in touch with us and let's discuss your idea. We will consult, propose a solution and bring your idea to life with you.